سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 تا از جدیدترین روش های طبیعی-گیاهی برای کوچک و سفت کردن سینه (

افتادگی سینه ها می تواند بر ظاهرتان تأثیر بگذارد. شلی سینه ها با توجه به بالا رفتن سن امری طبیعی است، اما عادت های اشتباه و نبود ایده ای درباره ی اینکه چطور سفتی سینه ها را حفظ کنید، می تواند علل اصلی افتادگی سینه ها حتی در سن جوانی باشد. برای داشتن سینه های خوش فرم، واقعا نیاز نیست زیر تیغ جراحی بروید، بلکه لازم است که از چند عادت قدیمی دور بمانید و از سینه های تان به طور خاص مراقبت کنید. در این مقاله درمان های خانگی جهت سفت کردن سینه ها به طور طبیعی به نقل از چندین مجله معتبر پزشکی، بیان شده است.

بخش اول: داروهای طبیعی برای سفت کردن سینه

1-ماساژ روغن زیتون

اگر میخواهید افتادگی سینه ها را کاهش دهید، باید ماساژ روغن زیتون را امتحان کنید چرا که روشی عالی و طبیعی برای این مشکل است و هیچ نوع عوارض جانبی ندارد. روغن زیتون حاوی اسید های چرب و آنتی اکسیدان ها است که می تواند سبب آسیب دیدگی رادیکال های آزاد شود. همچنین به بهبود پوست و بافت بدن کمک می کند. این فرایند بسیار ساده است و می توانید سینه های تان را خوش فرم کنید.

روش: روغن زیتون را به آرامی روی سینه ها ماساژ دهید تا گرم شوند. می توانید به طرف بالا مالش دهید. 15 دقیقه به طور مرتب ماساژ دهید، سپس جریان خون افزایش می یابد وسلول های آسیب دیده را ترمیم می کند. از این روش 4-5 بار در هفته استفاده کنید.

2- ماساژ زرده تخم مرغ با خیار

این یکی دیگر از درمان های عالی است که از طریق آن می توانید سینه تان را به طور طبیعی ماساژ دهید. باید خیار و زرده تخم مرغ را مخلوط و خمیری درست کنید. زرده تخم مرغ حاوی مقدار بالایی ویتامین و پروتئین است در حالیکه خیار دارای خاصیت طبیعی برای پوست می باشد؛ و اگر این خمیر را به طور مداوم استفاده کنید، باعث کاهش سایز سینه می شود.

روش: یک خیار، یک زرده تخم مرغ و یک قاشق غذا خوری کرم، همه ی این مواد را به شکل خمیر درآورید. پس از آن، بر روی سینه خود به مدت 30 دقیقه بگذارید. سپس آن را با آب سرد بشویید. از این خمیر یک بار در هفته استفاده کنید.

3- تخم مرغ و پیاز

این ماسک با استفاده از سفیده ی تخم مرغ تهیه می شود، کم هزینه است و ثابت شده که در سفت و کوچک کردن سینه ها موثر است.

روش: سفیده تخم مرغ را آنقدر هم بزنید تا به شکل کرم در آید و آن را در پایین سینه بمالید تا به مدت نیم ساعت باقی بماند. پیاز خرد کنید و آب آن را بگیرید. یک لیوان آب به آن اضافه کنید و سینه ها را با آن بشویید.

ادامه مطلب لینک زیر:

3 تا از جدیدترین روش های طبیعی-گیاهی برای کوچک و سفت کردن سینه (بهداشتی)